Πως μπορώ να περιηγηθώ στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα του "Adorama" διατίθονται περίπου 1.500 προϊόντα φωτογραφικού ηλεκτρονικού εξοπλισμού για τη πληρέστερη κάλυψη της εικόνας και των απαραίτητων αξεσουάρ που τη συνοδεύουν. Για την πλοήγηση αυτών έχουμε 9 κύριες κατηγορίες και μια έξτρα κατηγορία με προσφορές του «Αdorama?. Οι υποκατηγορίες αυτών βρίσκονται στην αριστερή στήλη της οθόνης, όπου από εκεί διαλέγεται άμεσα τη μάρκα του προϊόντος που επιθυμείται. Μπορείτε να επιλέξετε επίσης διαφορετικό τρόπο κατηγοριοποίησης. Εχει υπολογιστεί να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε με 3 μόλις κλίκ. Το site επίσης διαθέτει σύνθετη αναζήτηση σε περίπτωση που θέλετε βρείτε κατί πιο συγκεκριμένο.
Πως θα βρώ ένα προϊόν;
Για να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε πρέπει πρώτα να διάλέξετε κάποια βασική κατηγορία (πχ. Ψηφιακές), θα σας εμφανιστεί αριστερά η στήλη για να επιλέξετε τη μάρκα του προϊόντος, στην κεντρική στήλη εμανίζονται τα προϊόντα της επιλεγμένης εταιρείας που συνεργάζεται το "Adorama", τέλος μπορείτε να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει.
Τι είναι το καλάθι αγορών?
Το καλάθι αγορών είναι ένας εικονικός χώρος που συλλέγετε τα προϊόντα που έχετει επιλέξει να αγοράσετε. Μόλις αποφασίσετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατήστε «αγορά». Το καλάθι αγορών σας παραμένει ενεργό με τη λίστα των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε, έτσι ώστε να μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας όποτε εσείς θέλετε.
Πως θα γίνω νέο μέλος?
Στην κεντρική σελίδα (home page) πηγαίνετε στην περιοχή "Login" και πατήστε «Εγγραφή μέλους». Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία στη φόρμα εγγραφής και πατήστε το κουμπί «εγγραφή». Η διαδικασία εγγραφής έχει ήδη ολοκληρωθεί.
O ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
Πως φτιάχνω ένα προσωπικό λογαριασμό;
Για να φτιάξετε ένα νέο λογιαριασμό δεν έχετε παρά να πατήσετε «εγγραφή» στο Login που βρίσκεται στη δεξιά στήλη της οθόνης σας. Ακολουθήστε τις διαδικασίες που θα εμφανιστούν στην οθόνη σας. Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος. Από εκεί μπορείτε να ελέγχετε τις παραγγελίες σας καθώς και να τροποποιείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας.
Ξέχασα το password μου;
Μόλις γράψετε λάθος τα στοιχεία σας κατά τη διαδικασία του "login" επιλέξτε "υπενθύμιση password". Δώστε το email σας που είχατε δώσει κατά την διαδικασία της εγγραφής σας και θα σας αποστείλουμε τους κωδικούς πρόσβασης.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Βρήκα το προϊον που θέλω, πώς θα το παραγγείλω;
Κάθε φορά που επιλέγετε ένα προιόν, οδηγείστε στο καλάθι σας. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία μέχρι να ολοκληρώσετε τις αγορές σας και πατήστε το κουμπί «αγορά» στο καλάθι αγοράς. Αν δεν είστε μέλος, συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα εγγραφής νέου μέλους (προσωπικά στοιχεία μέλους, στοιχεία έκδοσης απόδειξη/τιμολογίου και διεύθυνση αποστολής προιόντων) και πατήστε το κουμπί «εγγραφή». Αν είστε ήδη μέλος επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής και αποστολής, την έκδοση του σχετικού παραστατικού και προχωρήστε την παραγγελία σας. Διαφορετικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στά τηλ. 210 3304544, 3847157 ώρες καταστημάτων. Oι ειδικοί του "Adorama" θα σας εξυπηρετήσουν αμέσως.
Πότε έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
Μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία της παραγγελίας σας και πατήστε το κουμπί «παραγγελία» το σύστημα θα σας ενημερώσει αμέσως ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.
Κόστος αποστολής Προϊόντος
Με την παραλαβή της παραγγελίας σας το ADORAMA θα σας ενημερώσει τηλεφωνικά για το ακριβές ποσό των μεταφορικών.
Αποστολή Προϊόντος
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με εταιρία ταχυμεταφοράς και ο χρόνος παράδοσης ειναι απο 1 εως 4 μέρες ανάλογα με την περιοχή που θα γίνει η αποστολή.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας ειναι αρκετά μεγάλη σε όγκο και δεν μπορεί να παραδοθεί στο χώρο σας τότε μπορεί να γίνει η παράδοση μόνο σε κάποιο κατάστημα της εταιρίας ταχυμεταφοράς στην περιοχή σας και θα ενημερωθείτε γι' αυτό τηλεφωνικά πρίν την αποστολή της παραγγελίας σας.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν?
Το "Adorama" εγγυάται την ποιότητα των προϊόντων του, για να φθάνει σε εσας όπως έχει βγεί από τον κατασκευαστή. Σε περίπτωση όμως που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, πρέπει να επικοινωνήσετε με το "Adorama" και να αναφέρατε το πρόβλημα. Τηλεφωνικά στο 210 3304544, 210 3847157.
ΠΛΗΡΩΜΗ
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής?
Μπορείτε να πληρώσετε με τους παρακάτω τρόπους:
Α) Μέσω πιστωτικής κάρτας. Συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και επιλέξτε στη μέθοδο πληρωμής «με πιστωτική κάρτα». Με την βοήθεια της τεχνολογίας σήμερα οι συναλλαγές σας πλέον στο "Internet" είναι ασφαλής. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος να χάσετε τα λεφτά σας ή να σας χρεώσει τη κάρτα κάποιος τρίτος. Οι πιστωτικές κάρτες που δεχόμαστε είναι Visa και Mastercard.
Β) Με αντικαταβολή. Παραλαμβάνεται το προϊόν στην πόρτα σας και εξωφλείτε το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη μας. Ο πλέον κατάλληλος τρόπος σε περίπτωση που δεν θέλετε να εκμεταλλευτείτε την πιστωτική σας κάρτα.
Γ) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Κατα τη διαδιακασία της αγοράς σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής με «Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό».Μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας, προχωρούμε στην αποστολή του προϊόντος.
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ
Αρ.Λογαριασμου: 0026.0215.44.0201417264 IBAN No: GR5702602150000440201417264 Δικαιούχος : ADORAMA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ |
Αρ.Λογαριασμου: 5126099600073 IBAN No: GR6001721260005126099600073 Δικαιούχος : ADORAMA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ IBAN : GR3001101290000012944074900 ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 12944074900 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ADORAMA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ |
Copyright © Adophoto 2019 All rights reseved